ایده پردازی و سناریو
ایده پردازی و سناریو – اتاق فکر
ایده های بدیع و خلاقانه، قلب یک برنامۀ ارتباطی و تبلیغاتی محسوب می شوند. در این کانون هر کمپین یا برنامۀ ارتباطی صرف نظر از نوع رسانۀ مورد استفاده براساس ایده های خلاق شکل می گیرد.
ایده پردازی و سناریو – اتاق فکر
ایده های بدیع و خلاقانه، قلب یک برنامۀ ارتباطی و تبلیغاتی محسوب می شوند. در این کانون هر کمپین یا برنامۀ ارتباطی صرف نظر از نوع رسانۀ مورد استفاده براساس ایده های خلاق شکل می گیرد. این ایده ها طی یک فرآیند خلاقانه و در اتاق فکر و ایدة کانون توسعه پیدا می کنند. در این اتاق که ترکیبی از نویسندگان و هنرمندان خلاق و کارشناسان بازاریابی و تبلیغات است، براساس اهداف ارتباطی مشتری، ایده های بدیعی توسعه می یابند که قابلیت انتقال به بازار و مخاطبان را از طریق رسانه های مختلف مانند تیزر تلویزیونی، تیزر رادیویی، طرح های گرافیکی، رویدادهای ارتباطی، رسانه های دیجیتال و … داشته باشند. ماموریت اصلی این اتاق، ترجمۀ اهداف ارتباطی مشتری به پیام های جذاب، گیرا و قابل درک است
برخـی از خدمات این واحد عبارتنـد از :
تعیین ایده های اصلی ارتباطی
انتخاب شعار
سناریو نویسی
طرح کمپین
تعریف کاراکتر
خلق جینگل
خلق لوگو و نام برند