تبلیغات محیطی
تبلیغات محیطی
سنگ فرش هر خیابان از طلاست
زیبایی بصری و رسایی مفهومی تبلیغات محیطی می¬تواند ضمن ایجاد مناظر چشم نواز در شهرها، تصویر مناسبی از برند را در ذهن مخاطبان حکاکی نماید.
تبلیغات محیطی (بیلبورد)
امروزه با توجه به اشتیاق مردم به شهرنشینی و گستردگی معابر، امکان ویژه ای برای تدوین استراتژی های ارتباطی در حوزه بیلبورد، استند، ماکت، تبلیغات حجمی و … به دست آمده و با توجه به ویژگی های این نوع تبلیغ در راستای معرفی و ارتقای برند از طریق دستیابی به رسانه های خلاق با گروه های مخاطب طبقات اجتماعی، جذابیت خاصی را در صنعت تبلیغات ایجاد کرده است.
تصور شهر مدرن بدون معابر و بزرگراه
هایی که در جای جای آن، پیام های بازرگانی و تبلیغاتی خودنمایی می کنند دشوار است.
تولید کنندگان کالا و خدمات با استفاده از انواع بیلبوردها و استندها، ضمن
زیباسازی و ایجاد تنوع بصری در محیط شهری، با مخاطبان خود سخن می گویند و پیام های
خود را در ناخودآگاه آنان ثبت می نمایند.
کانون تبلیغاتی گیلاس با در اختیار
داشتن فضاهای تبلیغات محیطی گسترده در نقاط استراتژیک شهرهای غرب کشور امکان معرفی
محصولات و خدمات را به شکلی گسترده دارا است.
برخی از خدمات این واحد عبارتند از :
* بیل بردهای
غرب کشور .
* تبلیغات
محیطی شهرستان ها .